יום חמישי, 9 ביולי 2015

איך להגשים חלומות! בואו לשמוע איך תוכלו גם אתם להגשים כל חלום ואפילו לפגוש עיט פראי בפסגת הר שבסוף העולם


חלומות לפעמים נוצרים בדרכים משונות

כילד הייתי מאוהב בסדרת הטלוויזיה "נילס הולגרסון" שהשפיעה עלי רבות.
שנים לאחר מכן כששמעתי שלפלנד היא מדינה אמיתית, הרגשתי כאילו מצאו את העיר האבודה אטלנטיס!
התרגשתי מאוד והחלטתי לנסוע לשם באופן מיידי!
דבר נוסף מוזר לגבי חלומות - לפעמים הם נראים מאוד מסובכים אולם כשמתחילים להגשים אותם מגלים שזה הרבה יותר פשוט ממה שנראה היה לנו. לפחות חלק מהם!

לפלנד נמצאת בסוף העולם - בחוג הקוטב הצפוני אולם על מנת להגיע אליה בעידן החדש הופתעתי לגלות שמלבד הטיולים המאורגנים שאליהם יוצאים כמויות גדולות של מטיילים ישנה גם אפשרות אחרת וכאן באה לידי ביטוי היזמות והחשיבה היצירתית - שתי תכונות שכל מגשים חלומות זקוק שיהיו לו!
חברת התעופה הנורווגית מציעה טיסות זולות ליעדים רבים וכעבור כמה שעות כבר היו לי כרטיסי טיסה לשטוקהולם שבשבדיה ומשם טיסת המשך ללפלנד! סה"כ כארבע וחצי שעות עד לשטוקהולם ועוד שעה וחמישים דקות לערך עד ללפלנד. לא סיפור גדול!

משם שכרתי רכב ונסעתי כמה שעות לכיוון נורווגיה שם ביליתי לילה במלון ולמחרת בבוקר לקחתי מעבורת במשך שעה החולפת על פני נופים מטורפים לגמרי ועוצרי נשימה, פיורדים מרהיבים עד הגעתי לאי אליו חפצה נפשי להגיע. בעל המלון הגיע למזח לאסוף אותי ולקח אותי להתארגן בחדרי שבמלון!

משם נסענו לרציף שם חיכתה לנו סירת מנוע שלקחה אותנו במהירות של כ 100 קמ"ש על פני המים עד לאי קטן שם טיפסנו על הר תלול שבראשו היה קן עיטים ובו עיט צעיר שעדיין לא ידע לעוף.

התקרבתי אליו חרישית ועמדתי במרחק של לא יותר ממטר אחד ממנו.
הוא הביט בי קצת מפוחד אך לא עשה דבר כדי להתרחק ממני עד שנרגע.
היה זה רגע מופלא ועוצר נשימה!
חוויה שלא אשכח בחיים!

עכשיו אשתף אתכם בכמה נקודות מתוך "מאחורי הקלעים" של הגשמת החלום הזה:
כדי להגשים חלומות צריך לשלם מחירים - אין מה לעשות! חלומות עולים כסף!

לכן על מנת להגשים את החלום אפשר לשלם את המחיר ובתמורה לכסף שלנו ישנם אנשים בעולם שיעשו הכל כדי שנגשים את חלומותינו! גם המוזרים שבהם!

אולם חלומות לא תמיד צריכים לעלות כסף
אם יודעים את חוקי המשחק ויודעים לשחק אותו היטב 
הגשמת חלומות עשוייה גם לעזור לנו להרוויח כסף
אולם לשם כך ישנן שיטות שאם תרצו ללמוד אותן אתם מוזמנים ליצור איתי קשר לפגישת ייעוץ שתשנה את חייכם!

כך נראה החלום ברמה הכלכלית
  • הציוד, הביגוד וכל שאר הדברים שלקחנו מומנו על ידי גוף מסחרי אחד
  • האירוח במלונות היה בחינם
  • הארוחות במרבית המקומות היו ללא תשלום ובחינם
  • הרכב המושכר היה ללא תשלום
  • השייט, ההפלגות, סירת המנוע, ההסעות היו ללא תשלום
  • במהלך הנסיעה נכנס כסף לחשבון הבנק שלי באופן שוטף
  • ספרים רבים ומוצרים רבים שלי נמכרו במהלך החופשה
  • עסקאות שונות המשיכו להתקיים במהלך החופשה
  • קיבלתי מיילים מלקוחות שונים שהזמינו אותי להתארח אצלם ולהרצות בפניהם כשאשוב לארץ
  • לקוחות שונים ביקשו לתאם פגישות ייעוץ מייד עם שובי לארץ
  • במהלך הנסיעה יצרתי מקורות הכנסה נוספים שייצרו לי הכנסה נוספת בהמשך ולמשך שנים
  • העסק שלי לא הפסיק לעבוד ובמידה מסויימת אף התרחב
  • צברתי חוויות רבות, סיפורים שבהם אוכל להשתמש בהרצאות ובספרים שלי
  • רכשתי ידע וכלים שיישארו שלי לכל החיים 
למעשה פרט לטיסות ולחלק מהארוחות לא שילמתי על דבר
איך עושים את זה?

בואו ללמוד ותראו שגם אתם יכולים לחיות את החיים שאתם חולמים לחיות ללא תירוצים וללא פשרות ותלמדו גם אתם איך לטייל בעולם ולהרוויח כסף!

לתיאום פגישה צרו קשר בטל 050-2374195
או ריכשו את טרילוגיית הספרים שלי ליצירת חופש כלכלי וחיים של תשוקה בהנחת ענק ובמחיר סמלי - הזמנת 3 הספרים תקנה לכם הנחת ענק בשווי 500 ש"ח שתוכלו לקבל על פגישה אישית איתי - כך תחסכו כסף רב ותקבלו ערב עצום מקריאת הספרים!




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה