יום שישי, 10 ביולי 2015

מי אמר שהשמש שוקעת בים? בעולם שהכל אפשרי בו - השמש זזה מצד לצד ולא שוקעת כלל! תזכרו שהכל אפשרי

מי אמר שהשמש שוקעת ויורדת לים?
אני מאמין בעולם שבו הכל אפשר השמש זזה מצד לצד! אם תאמינו שהכל אפשרי תיפתח לכם דלת לעולם שבו כל מה שחשבתם שבלתי אפשרי - ניתן להשגה smile emoticon מאחל לכם שבת קסומה, נחת ושפע של תמימות - ממש כמו של ילדים! אם תגידו למבוגר שהשמש זזה מצד לצד - הוא יחשוב שהשתגעתם! אם תגידו זאת לילד הוא ידע שאתם דוברים אמת ושדברים קסומים כאלה קיימים בעולם שלנו! שלא נשכח את התמימות שלנו ונזכור שהכל אפשרי!

את הסרטון הזה צילמתי בלפלנד הנורווגית בחודש יולי 2015 - בתקופה זו של השנה במקומות שנמצאים מצפון לחוג הארקטי השמש אינה שוקעת ומאירה 24 שעות ביממה!

זו תופעה מדהימה!
במהלך 10 הימים ששהיתי באזור זה היו לא מעט רגעים שהיה נדמה לי שמחשיך 
ההרגל והתפישה שהשמש שוקעת הערב הוא כל כך עמוק ובסיסי עד שלרגעים לא האמנתי שגם היום לא יהיה חושך! זו היתה חווייה מופלאה ואני ממליץ לכל אחד מכם לחוות אותה בחיים האלו!

אתם תלמדו המון על עצמכם, תתעצמו ותגדלו!



כל הפרטים על הטיול המאורגן והאינטימי שבניתי (המבוסס על הטיול שלי כמובן) הכולל גם ספארי לווייתנים (עם אפשרות לשחות איתם בים הפתוח - לאמיצים שביניכם) ספארי עיטים ועוד שלל אטרקציות ייחודיות מלוות על ידי המדריך האישי שלי "קלאס" איש שטח אמיתי שייקח אתכם לראות את הדברים הכי מופלאים שיש בלפלנד השוודית ובנורווגיה!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה