יום ראשון, 26 בינואר 2014

ללמוד מהטבע - איך לבדל את עצמיכם משאר המתחרים

כשאני נמצא בטבע אני חושב בצורה ברורה וצלולה. לא פעם הגעתי לתובנות מרחיקות לכת שהשפיעו הרבה על ההתפתחות העסקית שלי. ככל שאני צופה יותר בהתנהלות של הטבע כך אני לומד יותר על עצמי, על הכיוון שאליו אני רוצה להגיע וזה עוזר לי לדייק את עצמי, להשתפר ולהגיע לתוצאות הרבה יותר אפקטיביות.

כשאני יוצא לטייל אני מרגיש שאני שם את כל הרעשים בצד ומה שנמצא מולי אלו הדברים החשובים שיכולים לעזור לי להמשיך ולהתפתח. 

כשאני מתבונן בטבע הרבה פעמים קל לי לעשות השוואות הקשורות להתנהלות העסקית שלי ותמיד כשאני חוזר הביתה לאחר טיול אני מלא ברעיונות חדשים, רעננים ומיוחדים אותם אני כותב ביומן המסע שלי...

כיוצר אין השראה גדולה יותר מהטבע עצמו! מספיקה לי התבוננות בציפורים כדי לחזור למשרד ולפתח ספר שלם המלמד איך לצייר ציפורים. אבל זה שאני יוצר לא אומר שאם יש לכם עסק בתחום אחר לגמרי לא יכולים לקבל השראה מהטבע וליישם אצלכם בחיים ובעסקים. תחום מוצרי המידע סובב אותנו ועוזר לנו להגדיל את ההכנסות ובו בזמן ללמד המון אנשים דברים שלנו נראים לעתים כמובנים מאליהם אולם עבורם מדובר בנושאים חדשים, מרתקים אשר הם יהיו מוכנים לשלם כדי לקצר את עקומת הלמידה וללמוד ישירות מכם. מוצרי מידע ניתן להכין בכל תחום בו יש לכם ידע. מוצרי מידע ניתן לארוז במגוון דרכים - אחת הדרכים הקרובות ללבי הם ספרים כמובן. בחיפוש מהיר באתרי ענק כמו אמזון תוכלו למצוא כי ישנם גם ספרים שכל אחד ואחת מאתנו יכולים להכין ללא בעיה. לדוגמה ספר המציג תמונות של פרחים ובכל תמונה נוכל להוסיף כמה שורות עם הסברים על אותם פרחים. ספרים מסוג זה הנם ספרים שבשיווק נכון יכולים להימכר באופן שוטף ולייצר לנו הכנסות נוספות ללא הרבה מאמץ.
אתם מוזמנים ליצור איתי קשר לייעוץ בתחום זה בו אוכל להדריך אתכם כיצד להכין את הספרים, כיצד למכור ולשווק אותם ולבנות לעצמכם הכנסות רבות, ולחשוף בפניכם את כל דרכי העבודה שלי בתחום מוצרי המידע.

הפעם יצאתי לכיוון הצפון, כמה ימים אחרי ט"ו בשבט ותראו כמה יפה השקדייה הזו. תראו כמה בולטת היא בשטח ושונה משאר העצים שסביבה. בעולם תחרותי כמו שלנו אנחנו חייבים תמיד לבלוט מעל למתחרים שלנו. במקומות רבים יש צפיפות, עומס, אינספור מבצעים, הנחות, אטרקציות אותן נותנים המתחרים שלנו ובכל זאת - עלינו להתמודד עם המכשולים ובדרכים יצירתיות להעפיל אל המקום הראשון. 


כשהסתכלתי על השקדייה הזו אין ספק שבין כל הצפיפות של עצי היער היא הבולטת מכולם, היפה והמרשימה ביותר ואם היתה מנסה למכור לי את מרכולתה סביר שהייתי בוחר לקנות ממנה ולא משאר העצים הירוקים, גם אם פירותיה יהיו יקרים משל שאר העצים. יופייה הכובש והבידול של צבעיה מייצר לה נראות שאין לאחרים.

חשיבה יצירתית עוזרת לנו להתבלט מעל לתחרות.
חשיבה שכזו מחוץ לקופסה דוחפת אותנו אל מעבר לגבולות של עצמינו ומחייבת אותנו להתחדש וליצור שוב ושוב..


הדרכים לבדל את עצמינו משאר המתחרים הן רבות ושונות מתחרות לתחרות, ממוצר למוצר. יש המתחרים על המחיר, אחרים מתחרים על האיכות, חלק מתחרים על האריזה ויש כאלה המתחרים בעזרת צבעים, עיצובים ואיורים, מבצעים, חבילות חיסכון ועוד ועוד...


בעלי עסקים בתחומים שונים הפונים לילדים
ומשפחות מוזמנים לפנות אלי בנוגע לשימוש בדמויות שלי כדי להגדיל את המכירות של המוצרים שלכם באשר הם. עסקים העובדים עם דמויות של מותגים גדולים כמו דיסני, בוב ספוג ואחרים מוכרים יותר! מוכח... אבל לא כל אחד יכול לבדל את עצמו בעזרת דיסני. עבודה עם מותגי ענק מסוג זה דורשת סכומי כסף גדולים, מקדמות עצומות וכמו כן אחוזים גבוהים ביותר על המכירות שלא לדבר על בלעדיות (כלומר רק חברה אחת תוכל לעבוד עם אותו מותג - מה יעשו כל השאר?). כחלק מההחלטה האסטרטגית שלי החלטתי שאת הזיכיונות שלי יוכלו לרכוש גם עסקים קטנים ובינוניים בתקציב המאפשר תמיד רווח מקסימלי ליזם ומצב של win win אצל שני הצדדים.


זו הסיבה שהצלחתי למכור עשרות רבות של זיכיונות במהלך השנים והצלחתי לשמר חלק גדול מהם למשך שנים, על אף התחלופה הרבה שיש בשוק. על נושאים אלה ארחיב בהמשך הדרך... 



אתם מוזמנים לכתוב לי וכמובן להתייעץ איתי בכל נושא הקשור לבניית המותג שלכם, רכישת זיכיון לשימוש בדמויות שלי וכן בנוגע לשיווק ומכירת המוצרים שלכם בצורה הטובה ביותר. 

שלכם.
עמית אופיר  - 050-2374195

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה