יום שני, 14 באוקטובר 2013

איך לפרוץ קדימה, למכור יותר ספרים ולהיפגש בחמישה ימים עם כל החברות המובילות את שוק הספרים העולמי.

יש אנשים שמפחדים לצאת מאזור הנוחות שלהם ומעדיפים שלא לשנות דבר, גם אם הוא אינו מתקדם לשום מקום. חיים זה שינוי. שינוי יוצר התפתחות ומבחינתי ברגע שאפסיק לנסות ולהתקדם בחיים, ללמוד ולהתפתח שם אוכל לומר שהפסקתי לחיות.

האם אתם מפחדים לצאת מאזור הנוחות שלכם כדי לנסות דברים חדשים?
האם יש בכם רצון לשנות אבל זקוקים למישהו שכבר עשה את זה ויוכל ללוות אתכם בדרך?

במידה ואתם רוצים להתפתח אבל לא יודעים איך שימו לב לסיפור הבא וקבלו השראה כדי לצאת ולהגשים את החלומות שלכם.



השנה אחרי שנים של עבודה מאסיבית בישראל התחלתי להרגיש שהגבולות כאן מעט לוחצים עליי וכובלים אותי לזירה המקומית כשבעצם בחוץ, בעולם יש מאות מליוני לקוחות שכלל לא מכירים אותי. יריד הספרים בפרנקפורט הנחשב לגדול הירידים בעולם היה נראה לי המקום בו אוכל לפרוץ קדימה ובמהירות.


הגעתי מבלי לקבוע פגישות, אף אחד כמעט לא חיכה לי ביריד ולא הכיר אותי. הייתי דמות אלמונית בקהל ובתוך שכך, רוב האנשים המובילים את ענף הספרים בישראל, איתם אני בקשר, ייעצו לי לנסות לקבוע פגישות לקראת נסיעתי. 

אולם המטרות והיעדים שהצבתי לי היו שונות לגמרי מאלו של 99% מהמבקרים ביריד ועל מנת להשיג אותן היתה לי תכנית ברורה וממוקדת. 

חמוש בקטלוג, כרטיסי ביקור ודוגמאות של מוצרים הצלחתי לסגור יותר מ 200 פגישות שונות עם הוצאות לאור רלוונטיות במהלך 5 ימי היריד ועשרות רבות של אנשי קשר אליהם אפנה לאחר היריד בצורה ממוקדת.

במהלך 5 ימי העבודה שלי ביריד סגרתי מספר עסקאות ואינספור לידים להמשך הדרך ביניהם פגישות עם החברות השולטות בשוק הספרים בעולמי, כגון אמזון, דיסני, פניני, ניקולודיאון ועוד...


את הסיפור המלא על יריד הספרים בפרנקפורט תוכלו לשמוע בהרצאות שלי ובתכניות הליווי שלי להצלחה.
אתם מוזמנים ליצור איתי קשר בנוגע להכנה לקראת ירידים בינלאומיים מסוג זה במידה ואתם מעוניינים לסגור שם עסקאות. 

אשמח להמשיך ולשתף אתכם בחוויות שונות שלי מיריד הספרים בפרנקפורט גרמניה וממקומות שונים בעולם כדי שגם אתם תוכלו להתבלט מעל לתחרות שלכם ולבנות את הקריירה שלכם כמומחים עולמיים בתחומכם.

שלכם 
עמית אופיר

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה